Rundvisning på hhx

Kom til rundvisning 3. februar kl. 10

Er du interesseret i at studere på TietgenSkolen hhx, men har du ikke mulighed for at deltage i vores åbent hus den 31. januar?

Så har vi en god nyhed til dig!

Vi tilbyder rundvisning lørdag den 3. februar, hvor du kan få et indblik i vores skole og uddannelser.

Rundvisningen varer fra 10-12, hvor vi starter med et fælles oplæg fra rektor Jimmy Mangelsen og derefter går vi en tur rundt på skolen. På denne dag kan du se skolens faciliteter, møde nogle af vores dygtige og engagerede elever, uddannelsesvejleder og studievejledere, og få svar på alle dine spørgsmål.

Tilmelding er ikke nødvendigt - Du skal bare møde op på Elmelundsvej 10, 5200 Odense V.

Vi glæder os til at byde dig velkommen på TietgenSkolen hhx!

Nikolaj-Holbeck_hue22_hhx(3)
Design uden navn (2)

TietgenSkolen hhx

Vil du have en studentereksamen, der giver dig stærke kompetencer inden for økonomi, innovation, marketing og sprog?

Så er TietgenSkolen hhx det rigtige valg for dig!

På TietgenSkolen hhx kan du vælge mellem syv spændende studieretninger, der passer til dine interesser og fremtidsplaner. Uanset hvilken studieretning du vælger, får du en uddannelse, der er tæt på erhvervslivet og samfundet. Du lærer om den virkelighed, der omgiver os, og du bliver klar til at navigere i den.

På TietgenSkolen hhx bliver du også en del af et stærkt fællesskab, hvor du møder engagerede undervisere og motiverede elever. Her er et godt studiemiljø, hvor der er plads til alle, og hvor der er masser af sociale aktiviteter og events.

Du får tre år, du kan bruge til noget - og tre år du aldrig glemmer!

Brug for hjælp eller spørgsmål?

Kontakt en medarbejder på kontoret

Anja_Engholm_ANJA_web22-removebg-preview
Anja Engholm