Årets Læreplads 2020

Stoff & Stil er Årets Læreplads 2020

Stoff&still_åretslæreplads2020_4
Play Icon

Der findes ikke nogle bedre derude for mig personligt

Detailelev Anna Møller er ikke i tvivl. Hun har lige nu drømmejobbet hos Stoff & Stil, og derfor skal virksomheden også hyldes som en god elevplads. Hos Stoff & Stil kan Anna kombinere de to ting hun brænder allermest for, nemlig at arbejde kreativt og at give kunder en god service. "For mig var det her drømmejobbet, fordi jeg har det kreative og jeg har kundeservice," fortæller Anna. "Det er sjældent at kunderne ikke går over og siger hej til os og snakker med os før de går ud. Og det var derfor jeg valgte butikken. Stoff & Stil er den bedste elevplads for mig. Der findes ikke nogle bedre derude for mig personligt."

Oplæringsansvarlige Dorte Staunstrup modtog prisen sammen med Anna Møller i Stoff & Stils butik i Odense i torsdags, og hun var meget glad. "Det er en fantastisk overraskelse, og vi er helt overvældet over den her pris vi har fået. Det er mega flot og vi er mega stolte," fortæller Dorte Staunstrup og fortsætter: "Det er os alle sammen i teamet, der får den her kæmpe cadeau. Jeg er meget stolt af mit team."

"For os som virksomhed er det fedt, at vi kan sige vi er Årets Læreplads på Fyn," siger Dorte Staunstrup, og uddyber: "Det er det fordi vi nogle gange kan have svært ved at få elever, idet folk tænker vores virksomhed på en lidt anden måde."

Play Icon

De andre vindere:

Stoff & Stil vandt prisen som Årets Læreplads inden for detail på Fyn og sendes videre til den nationale konkurrence, som afholdes af danske Erhvervsskoler og Gymnasier (DEG). Sideløbende kårede vi også vindere af vores fire andre områder: handel, kontor, offentlig administration og event.

Handel:
Inden for handel blev Orana kåret som Årets Læreplads i deres kategori. Virksomheden er indstillet af handelselev Stephanie Bruun.
Kontor:
Inden for kontor blev Dorch & Danola kåret som Årets Læreplads i deres kategori. Virksomheden er indstillet af kontorelev Olena Guzeieva.
Offentlig administration:
Inden for offentlig administration blev Syddansk Universitet kåret som Årets Læreplads i deres kategori. Virksomheden er indstillet af kontoreleverne Line Knudsen, Trine Brodersen og Julie Overgaard Mikkelsen.
Event:
Inden for event blev Storms Pakhus kåret som Årets Læreplads i deres kategori. Virksomheden blev indstillet af eventelev Rasmus Rudbæk.

StormsPakhus_åretslæreplads2020