Åbent Hus på hhx

Tak for i år! Vi ses igen i 2025

Bliv klogere på hhx-uddannelsen og alle vores unikke og spændende fag. Oplev vores store gymnasium, hvor faglighed og fællesskab er i fokus. Mød vores elever, undervisere og studievejledere.

Vi ses igen i 2025!

Lucas-Westphael_Victor-Nygaard_Michaela-Zdychavska_Anna-Hansen22_hhx_5x4
Daniel-Juel_Marius-Holst_Klara-Mathiesen_Emil-Dias_hhx(2)
Vælg hhx på TietgenSkolen
Vi giver dig tre år med mening og tre år du aldrig glemmer!
play button
Afspil hele videoen

Program for Åbent Hus 2024

Sammen med vores elevambassadører er vi klar til at byde dig velkommen på vores gymnasium fra kl. 19.00.

Kl. 19.00 kan du høre vores rektor og elever fortælle om TietgenSkolen i vores idrætshal C.F. Tietgen Boxen.

Fra kl. 19.30 har vores elever og undervisere planlagt en række aktiviteter, så du kan blive klogere på hhx-uddannelsen, fagene og vores gymnasium.

Der vil være gratis kaffe i kantinen og gratis pølser ved udgangen. Tietgen Charity sælger kage i stueetagen, hvor al overskud går til velgørenhed.

Nikolaj-Holbeck_hue22_hhx(3)

Aktiviteter til Åbent Hus

Fra kl. 19.30 og frem til 21.00 kan du vælge mellem forskellige aktiviteter for at blive klogere på vores gymnasium:

• Det sociale liv på hhx fortalt af vores elever
  • Bliv klogere på alle vores studieretninger og valgfag ved forskellige messestande i stueetagen
  • Mød festudvalget, og hør om deres opgaver
  • Mød to af vores tidligere elever, og hør dem fortælle, hvad de har brug deres hhx til
  • Oplev vores nye musiklokale, og hør om gymnasiets nyeste valgfag
  • Drik en kop kaffe med rektor Jimmy Mangelsen
  • Mød vores kæmpestore elevorganisation: Tietgen Cooperation
  • Hør om vores engelsksprogede klasse: Global Studies
  • Få en snak med en af vores studievejledere
  • Quiz om hhx
Tietgen Cooperation

Tre år du aldrig glemmer

På hhx har vi verdens bedste elevorganisation, Tietgen Cooperation, som med alle sine aktiviteter og arrangementer er med til at give dig tre år, du aldrig glemmer.

Tietgen Cooperation er den overordnede betegnelse for elevrådssystemet på Tietgen Handelsgymnasium, der består af fire udvalg: Festudvalget, Aktivitetsudvalget, Charity og Magazine & Promotion. Udover det sociale liv beskæftiger Tietgen Cooperation sig også med de mere uddannelsesrelaterede emner på gymnasiet, hvilket sker gennem gymnasiets elevråd.

Vælg en hhx på TietgenSkolen

Hør vores elever fortælle om hhx

Lucas-Westphael_1000x1000

Jeg valgte Matematik & samfund, fordi jeg godt kan lide økonomi. Økonomi er noget, som påvirker hele samfundet. Det handler ikke kun om penge. Det handler om vores arbejdsmarked, og alt det, der påvirker os.

Lucas Westphal - Matematik & samfund

Victor Nygaard_2022

Den måde, lærerne integrerer virkeligheden i undervisningen, er ved, at vi arbejder med cases. Det er en fast del af undervisningen, at vi arbejder med cases fra virkeligheden.

Victor Nygaard - Marketing Eliteidræt

Klara-Mathisen22_hhx(1)

På hhx forbereder jeg mig til at komme ud i den virkelige verden, fordi meget af det, vi arbejder med i timerne, handler om det, der sker ude i verden.

Klara Mathisen - Forretningsudvikling

instagram icon Følg os på instagram

Har du spørgsmål til vores hhx-uddannelsen eller andet, er du velkommen til at kontakte vores studievejledere eller en medarbejder på vores kontor.
Christine-Vessel_sporgsmaal_hhx(2)