Danmarksindsamlingen

verdensmal_cover-1920×1200
danmarks_indsamling2

Lille land - stort hjerte

Traditionens tro deltager TietgenSkolen hhx i den årlige Danmarks Indsamling, som er arrangeret af de danske nødhjælpsorganisationer. Formålet med indsamlingen er at bidrage til FN’s verdensmål. De sidste år har pengene gået til at hjælpe verdens sårbare børn.

TietgenSkolen hhx er mangeårige regerende Danmarksmester i Danmarks Indsamlingen. Dette takket været vores engagerede elever, som med stor kreativitet arrangerer forskellige events, som skal samle penge. Events som rummer alt fra at vaske biler, kuglekast, kagebod, lykkehjul m.m. Danmarks Indsamling danner rammer for en hyggelig og stemningsfulddag, hvor elever på tværs af klasser mødes for at dyrke fællesskabet i den gode sags tjeneste.