Find venner for livet på TietgenSkolen

Klara-Mathisen_Nikolaj-Holbeck22_hhx(3)

Er du student?

Har du en stx, htx eller hf? Vil du gerne have en elevplads indenfor detail, handel, kontor eller event? Så er eus online på 5 uger lige noget for dig. Vi starter hold hver måned i løbet af hele skoleåret, så du kan starte, når det passer dig.

Med en eud eller en eux business

Skab din egen karriere

Colortone_Magnus_kvadrat

Jeg har altid drømt om at blive bilsælger. Med en elevplads hos CA Larsen har jeg spændende opgaver og firmabil.

Magnus Husted - eux business

Colortone_Camilla_1400x933

Jeg har altid gerne ville tjene mine egne penge. Med en elevplads hos VeroModa tjener jeg penge og motiveres af at snakke med kunderne.

Camilla Hansen - eud business

Betina

Efter 20 år som frisør, ville jeg gerne noget helt andet. Min drøm har været at arbejde på kontor. Nu er jeg kontorassistent hos Fyns Politi og jeg har fundet hjem.

Betina Riggelsen - euv business

Dreng-smilende_eud2022-removebg
Oplev vores skole på

Brobygning

På brobygning på eud og eux buisness har du mulighed for at prøve vores uddannelser af, og opleve, hvordan dagligdagen ser ud på vores skole. Formålet med brobygning er at give dig et billede af, hvad der venter dig, hvis du vælger at tage en eud eller en eux business. Du smager på nogle af vores klassiske merkantile fag og indgår i hverdagen på skolen.

Ny skole i 2024

Vi bygger ny skole på Odense havn

instagram icon Følg os på instagram

']