Vi tilbyder spændende hhx og business-dage til 8.-10. klasser

Har du brug for et supplement til den daglige undervisning i grundskolen?

På TietgenSkolen deltager vi meget gerne i undervisningsforløb i grundskolen. Udover at kunne præsentere vores uddannelsen gennem  spændende undervisningsdage, har vi stor erfaring i planlægning og gennemførelse af undervisning med inddragelse af vores egne elever og spændende virkelighedsnære cases.

Klara-Mathisen_Nikolaj-Holbeck22_hhx(1)NY
Paere-hvid_ikon_100x100
Lærerige forløb
til udskolingen
Kuffert-hvid_ikon_100x100
Book et forløb
til din klasse
Lommeregner-hvid_ikon_100x100
Vi afholder alle udgifter
Taleboble-hvid_ikon_100x100
Vi bygger netværk
mellem grundskole og gymnasie
hhx_miljø
hhx-dage

Vælg imellem fire tilrettelagte hhx-dage for 8.-10. klassetrin

Om hhx-dagene
De fire hhx-dage er sammensat så de i bredest muligt omfang dækker de merkantile og samfundsfaglige fag, der indgår i hhx-uddannelsen. De er bygget op, så de tager udgangspunkt i den hverdag, som grundskolerne står i. Vi stiller med kompetente undervisere og engagerede hhx-elever, der deltager i løbet dagen. Dette er for at sikre, at jeres elever får det størst mulige udbytte af undervisningen.

Unge og privatøkonomi - Styrk dine elevernes finansielle kompetencer, så de bliver for kvikke til kviklån.

Reklamepsykologi - I samspil mellem fagene psykologi og afsætning bliver eleverne præsenteret for emnet reklamepsykologi.

Fra idé til handling - Lær dine elever at at udtænke, udvikle og præsentere den gode, bæredygtige idé.

Styr på paragrafferne? - Eleverne vil gennem teori, video og hverdagsnære cases mv. stifte bekendtskab med emnet erhvervsjura.

Businessdage

Fem spændende businessdage

På TietgenSkolen eud & eux har vi sammensat fem forskellige businessdage indenfor digital markedsføring, innovation, privatøkonomi, branding og de 17 Verdensmål. Forløbene er målrettet elever på 8.- 10. klassetrin og skal give dine elever kendskab til ungdomsuddannelsernes fag og karrieremuligheder.

Digital markedsføring - Eleverne får indblik i de nyeste digitale trends og kommer til at arbejde professionelt med markedsføring og sociale medier.

Innovation - I innovation lærer eleverne, hvordan man gør en god idé til en god forretning, og hvordan man kan blive iværksætter med egen virksomhed.

Privatøkonomi - Eleverne vil blive bedre forberedt på et voksenliv, hvor de kan styre deres egen økonomi.

Branding - Eleverne lærer at blive skarpe på deres målgruppe og konkurrenter, lave en markedsføringsplan og udarbejde en reklamekampagne i praksis.

De 17 verdensmål - På denne businessdag skal eleverne arbejde med, hvordan man kombinerer innovative forretningsideer og verdensmålene.

Brug for hjælp? Kontakt os

Kontakt Inge (hhx) eller Tina (eud/eux)

Inge Frankfurth Jacobsen_200x200
Inge Frankfurth Jacobsen