Udnyt tiden - tag et kursus mens du er ledig

Kurser for ledige

På TietgenSkolen har vi en række forløb og uddannelser til dig, der vil bruge tiden som ledig på at efteruddanne dig og gøre dig mere attraktiv overfor en kommende arbejdsgiver.

Du har som ledig en række muligheder for at få betalt din efteruddannelse af enten din a-kasse eller dit jobcenter. Alt du skal gøre er at spørge dem om dine muligheder, så har vi kurset eller uddannelsen til dig.

Anders png laptop
Kuffert-hvid_ikon_100x100
6 ugers jobrettet uddannelse
Kursusforløb for ledige
Graf-hvid_ikon_100x100
Uddannelsesløft
Bliv kontor- eller salgsuddannet
Dokument-hvid_ikon_100x100
National positivliste
Enkeltkurser for ledige
Taleboble-hvid_ikon_100x100
Gratis vejledning
Med en uddannelsesvejleder
DSC_6438_low
Er du usikker på dine muligheder?

Gratis uddannelsesvejledning

På TietgenSkolen har vi to uddannelsevejledere, som du kan kontakte for en personlig vejledningssamtale, hvis du har brug for rådgivning om dine muligheder.

• open-book_ikon
    Hjælp til at vælge
    Vores vejledere er bundrutinerede og kender deres vej gennem uddannelselsesjunglen. Derfor kan de hjælpe dig med at finde de kurser, der passer dine ønsker.
  • Dokument-groen_ikon_100x100
    Opdater dit CV
    Til en vejledningssamtale skal du medbringe dit CV, og vores vejledere kommer med input til nye uddannelsesmuligheder, så dit CV bliver mere attraktivt.
  • Paere-greon_ikon_100x100
    Se nye karrieremuligheder
    Med udgangspunkt i dit CV og dine jobønsker, hjælper vores vejledere dig med at sammensætte et forløb eller en uddannelse, som du kan tage mens du er ledig.