Bliv samarbejdspartner

Skal vi arbejde sammen?

Samarbejde med erhvervslivet er essentielt for os på TietgenSkolen, fordi vi gerne vil klæde vores elever og kursister på med virksomhedsnære cases og opdateret viden. Derfor har vi en række virksomheder vi samarbejder med, men vi vil rigtig gerne have flere. Kunne din virksomhed tænke sig, at være vores nye samarbejdspartner?

Klara-Mathisen_Nikolaj-Holbeck22_hhx(3)
Freya-Westerled_Carl Ras_kampagne2022_3

Samarbejde på flere niveauer

Vi har gode samarbejder med mange forskellige virksomheder, og graden af samarbejdet afhænger af samarbejdets karakter. I dag samarbejder vi bl.a. med virksomheder om:

• Cases, hvor din virksomhed bidrager med en problemstilling, en udfordring eller andet, som vores elever kommer med deres syn på.
  • Brugertest af nye produkter, nyt emballage, ny hjemmeside, nyt logo o. lign.
  • Virksomhedsbesøg hos din virksomhed.
  • Oplæg for vores elever.
  • Strategisk samarbejde om efteruddannelse af dine medarbejdere.
Vil du vide mere?

Samantha_Schmidt_sasc_200x200-removebg-preview