Speeddating for elev og virksomhed

Karrieredag Fyn

Karrieredag Fyn er en årlig jobmesse, hvor virksomheder og elever mødes for at jobdate. Karrieredagen er en oplagt mulighed til at markedsføre din virksomhed, som en potentiel elevplads over for vores dygtige eud- og eux-elever.

Tak for i år!

Vi ses på Odense Rådhus torsdag 25. januar 2024.

Elever fra Karrieredagen_2.feb.2023
Smilende-elever-stiller-op-til-foto_Årets-Læreplads2018

Speeddating for elev og virksomhed

På Karrieredag Fyn deltager flere hundrede fynske elever, som er friske, nysgerrige og på jagt efter en elevplads, når de har afsluttet deres uddannelse i hhv. januar og i juni. Eleverne søger elevplads inden for handel, kontor, detail og event.

Vi afholder næste Karrieredag torsdag 25. januar 2024 på Odense Rådhus.

Karrieredagen er en oplagt mulighed for din virksomhed til at markedsføre sig overfor eleverne - og måske spotte din kommende elev! Erfaringer viser, at der skabes mange gode kontakter mellem virksomheder og elever, og der nås sædvanligvis mange små jobsamtaler. Mange virksomheder fortæller ligeledes, at de skabte første kontakt til deres elever på disse messer – en ægte win-win situation!

Karrieredag er et samarbejde mellem TietgenSkolen, Svendborg Erhvervsskole & Gymnasier, Handelsgymnasiet Vestfyn og Nyborg Gymnasium.

Karrieredag Fyn
Karrieredag Fyn 2022
Stemningsvideo fra Karrieredag Fyn på Odense Rådhus
play button
Afspil hele videoen
Skal du tilmeldes Karrieredagen?
Kontakt vores elevpladskonsulent for tilmelding og praktisk info i forbindelse med opsætning af stand og mødetidspunkt.
Christel_800x800-removebg